No hi ha dubte que la clau dels negocis està en el branding, en el poder de la marca com a element diferenciador. Tampoc hi ha dubte que unes de les marques que generen més fidelitat entre els seus usuaris són Apple i Nike, ambdues marques han estat capaces de crear una cultura pròpia.

iphone+master

Apple és el logo de la gent creativa i Nike el de la victòria esportiva, però què passa quan aquestes dues marques s’uneixen estratègicament per treballar en equip? S’obté una aliança global  que uneix el món de la tecnologia i l’esport com mai, o almenys això demostra l’èxit del primer producte desenvolupat en aquesta aliança: Nike+iPod Sport Kit. Es tracta d’un sistema inalàmbric que permet a les sabatilles eportives Nike comunicar-se amb el iPod nano per conectar l’usuari a la més vanguardista experiència d’entrenament en pista o gimnas.

Però l’aliança de les dues marques continua i no deixen de sorprendre’ns, quina ha estat la última? Que el Barça ofereixi classes a l’iPhone, i és que ara tothom té la oportunitat de practicar els entrenements de futbol com ho fa l’equip blaugrana. Això és possible gràcies el programa gratuït pel iPhone de Apple patrocinat per Nike, Master Control. Aquest està desenvolupat pels entrenadors del FC Barcelona i presenta vídeos d’exercicis d’entrenament d’Iniesta, consells de Pep Guardiola i jugades personals de Cesc Fàbregues per tothom qui estigui disposat a formar un bon equip de fútbol.

Què més ens depararà la col.laboració Apple i Nike?